Home: Welkom

Welkom bij KdO Lekkerkerk

Gymnastiekvereniging KdO Lekkerkerk is de op een na oudste sportvereniging in Lekkerkerk, opgericht op 17 september 1908. Onze vereniging is opgericht door in totaal 17 vaders die de lichamelijke ontwikkeling van hun kinderen wilden bevorderen. Er werd gestart met een jongens/mannenafdeling en al in 1910 volgde een damesafdeling. Door de tijd heen is KdO steeds een bijzonder actieve vereniging gebleken, waarbij het sportieve element altijd hand in hand is gegaan met gezelligheid en een sterk sociaal karakter. Aspecten die ook nu nog hoog in het vaandel staan!

Activiteiten
KdO heeft zich sinds de oprichting ontwikkeld tot een vereniging voor iedereen met een aanbod van activiteiten die door jong en oud beoefend kan worden, vanaf ongeveer 2 jaar tot ruim 80 jaar. Alle leden van KdO kunnen hierdoor op ieders niveau deelnemen aan een of andere sportvorm.

Groepen binnen KdO
De vereniging telt ca. 30 verschillende groepen. Voor deze groepen beschikken we over professionele leiding die in het bezit is van de hiervoor benodigde diploma’s, certificaten en getuigschriften. Constante bijscholing door het volgen van opleidingen, cursussen en workshops is een vereiste om bij te blijven. Onze topturnsters mengen zich met hun prestaties voortdurend, zowel nationaal als ook internationaal, in de strijd met andere verenigingen en veroveren regelmatig mooie podiumplaatsen. Door de komst van het jazzdansen in 1981 is het ledenaantal enorm gegroeid. KdO heeft momenteel 10 jazzgroepen.

Interesse?
Het sportaanbod van KdO heeft voor iedereen iets te bieden!
Kom eens vrijblijvend meedoen op één of meerdere van onze lessen.
U mag altijd twee lessen gratis meedoen. U kunt zich via onze website inschrijven als nieuw lid.

Home: Wie wij zijn

Komende evenementen

• RSVP gesloten
    za 07 mrt
    TurnAround Capelle aan den IJssel
    07 mrt 2020 08:00 – 12:00
    TurnAround Capelle aan den IJssel, Rivium 1e Straat 58, 2909 LE Capelle aan den IJssel, Nederland
    07 mrt 2020 08:00 – 12:00
Home: Galerij
Neem contact op met KdO
Selecteer een optie

Bedankt voor de inzending!